Veniturile nete ale companiei romanesti Dai-Tech, detinatorul licentelor pentru brandurile nJoy si RPC au crescut cu 43% in 2012 fata de 2011, atingand o cifra de afaceri de 2,95 mil. dolari. Aceasta rata reprezinta o crestere de aproape 5 ori mai mare decat dezvoltarea pietei de computere si periferice pentru Europa Centrala si de Est in 2012 care a fost de aproximativ 9% comparativ cu anul precedent (conform raportului generat de Gfk).
La nivel global Dai-Tech a comercializat peste 500.000 de unitati pe durata anului 2012.
nJoy si RPC sunt branduri romanesti a caror licenta este detinuta in exclusivitate de catre Dai-Tech S.R.L. si asupra carora compania a inceput sa isi concentreze eforturile incepand cu iunie 2010. Compania este formata dintr-un grup de oameni tineri, cu o varsta medie de 29 de ani, ce au in comun pasiunea pentru tehnologie si dorinta de a reusii, de arata lumii cine sunt si ce pot realiza impreuna. Ei s-au strans in jurul companiei pentru a realiza lucrurile intr-un mod diferit si pentru a aduce un plus de valoare fiecarui produs pe care il realizeaza. In acest scurt timp de la lansare au reusit sa se impuna pe pietele din Romania, Ungaria, Bulgaria, Macedonia si sunt in extindere pe pietele din Ucraina, Serbia, Bosnia si Hertegovina, Muntenegru, Slovenia, Croatia, tintind totodata si o expansiune in America Latina pana la finalul acestui an. De la infintare compania a realizat peste 20 de categorii de produse (incepand de la periferice si pana la componente hardware), insumand peste 100 de modele si a vandut in jur de 1 milion de unitati. Citeste si:Piata auto baga in marsarier intreaga cifra de afaceri din comert, la 7 luniOTZ isi propune afaceri de 11,5 mil. euroCifra de afaceri din industrie, in crestere
“Solutiile RPC au dovedit a fi un aliat puternic pe piata B2B tuturor partenerilor care le folosesc oferind un real