Cum să îţi construieşti brandul personal, cum să te comporţi ca angajat şi angajator, cum să îţi administrezi succesul, să obţii încrederea pacienţilor, sunt o parte dintre sfaturile pe care cartea „Cine eşti tu doctore?”, a autorului dr. Nicolae-Iordache Iordache le oferă medicilor.
Singura carte din România dedicată brandului de doctor, editată şi promovată de Houston NPA, a fost lansată ieri la Universitatea de Medicină şi Farmacie Târgu-Mureş. „Cartea îi ajută pe medici să reflecteze asupra lor şi asupra misiunii lor profesionale şi chiar şi existenţiale, îi ajută să îşi creeze s obţină ceea ce îşi doresc. Îi învaţă pe doctori de ce trebuie să îşi construiască un nume, pentru că trebuie să devii de neînlocuit, să fii individualizat. Este o carte generalistă adresată tuturor medicilor. Cartea a fost scrisă în mare parte având în minte medicii specialişti, ce lucrează în cabinete, sau care au cabinete, în general private şi care sunt în oarecare concurenţă de a avea pacienţi şi o activitate”, a declarat dr. Nicolae-Iordache Iordache.
Cartea este împărţită în două, o parte se referire la construirea brandului personal, construirea unei imagin publice, construirea unei imagini online. Partea a doua cuprinde elemente de management ale carierei personale, sunt sfaturi legate de cum să te comporţi ca angajat şi mai târziu ca angajator, se referă la cum să îţi menţii personalul motivat, la cum să îţi administrezi succesul, la felul în care îţi poţi câştiga încrederea pacienţilor şi cum să îţi protejezi reputaţia, pentru că medic fiind, eşti expus unor riscuri de malpraxis sau neînţelegere care îţi pot afecta imaginea.
Persoanele interesate să achiziţioneze cartea şi care doresc să obţină mai multe detalii pot accesa site-ul www.houston.ro.
Cum să îţi construieşti brandul personal, cum să te comporţi ca angajat şi angajator, cum să îţi admin