Senatorul liberal vrea să dezvolte turismul din Bistriţa-Năsăud folosind mitul Dracula care ar atrage mulţi vizitatori. Pentru început Dobra pregăteşte o întâlnire la care să participe reprezentanţi ai primăriilor de pe Valea Bârgăului, reprezentanţi ai autorităţilor judeţene, ai ministerului Economiei şi Turismului.
Întâlnirea va avea loc la Colibiţa, imediat după Paşte iar scopul acesteia este de a identifica modalităţi şi de a discuta despre posibilitatea promovării brand-ului Dracula pentru atragerea turiştilor în Bistriţa-Năsăud.
"Luna ce va veni e luna dedicată pentru mine proiectulu "Dracula". Sunt senator al acestui colegiu, e al cincelea mandat post revoluţionar, şi sunt realmente îndurerat să văd că nu s-a ales până în acest moment nimic, da bsolut nimic, din poate cel mai cunoscut brand al lumii Dracula, după Coca Cola, şi de această zonă de ţară în care noi beneficiem de prezenţa acestui brand. Luni voi înainta draft-ul propunerii mele la la Ministrul Turismului pentru ceea ce vreau eu să fie prima şi prima dată o întâlnire a tuturor celor ce sunt însufleţiţi ca mine şi cred că am putea fi un minunat loc destinat turismului", declara Dorin Dobra în cadrul unei conferinţe de presă.
Dorin Dobra îşi doreşte ca toate organizaţiile, gal-urile, fundaţiile au ori persoană care are idei şi propuneri pentru promovarea mit-ului Dracula să participe la întâlnirea care va avea loc cel mai probabil în primul week-end de după Paşte.
"E evident că stăm cu toţii pe o resursă turistică extraordinară şi visăm helioporturi, aerodromuri, mai multe castele de cinci stele şi până una alta toată republica moldova ce trece prin ţinutul acesta şi toată ţara ce merge înspre Suceava nu are de unde să cumpere o jumătate de lictru de ţuică sau o un pic de slănină sau orice alt produs tradiţional. Haideţi să începem şi de aici. Sunt foarte multe posibilităţi"