Friends Advertising, una dintre cele mai mari agentii independente de publicitate de pe piata locala, cu afaceri de 0,86 milioane de euro anul trecut, investeste 0,5 milioane de dolari (0,38 mil. euro) in dezvoltarea companiei, potrivit unui comunicat de presa.
Banii vor fi investiti in zona de creatie, strategie si planificare, traininguri, consultanti, parteneriate, dezvoltarea unor noi companii si instrumente.
Prin aceasta investitie, managementul Friends Advertising isi doreste ca serviciile agentiei sa raspunda “celor mai sofisticate nevoi de comunicare a brandurilor cu consumatorii, inclusiv in mediul digital”.
„La final, vom putea decide tot mai stiintific unde atinge mai bine, mai des si mai relevant un consumator al brandului X, care are tot mai multe obiceiuri digitale. Consumatorul ramane in centrul procesului creativ, insa abordarea va pune accent pe noi coordonate in relatia cu acesta: interactivitatea, experienta digitala, eficienta in comunicare”, a explicat Sorin Tranca, fondator si director de creatie al Friends Advertising.
Agentia fondata in urma cu zece ani, in aprilie 2003, de catre Sorin Tranca si Bojan Spasi� a facut primii pasi catre dezvoltarea in digital in 2006.
Astfel, in relatia cu clientii „noua abordare va miza pe solutiile integrate si masurarea rezultatelor in procesul de creatie”, potrivit lui Nicu Stancescu, managing director al agentiei. Citeste si:Marius Ghenea, Radu Georgescu si alti antreprenori, implicati intr-o fundatie pentru start-upuriFundatia Soros: 50% dintre romani sunt nemultumiti de masurile anticrizaBarta, Fundatia Post-Privatizare: Antreprenorii romani trebuie sa isi gandeasca afacerile la nivel global
Anul trecut, Friends Advertising a avut o cifra de afaceri de 3,83 milioane de lei (0,86 mil. euro), mai mult de (+67%) fata de anul anterior.
Agentia il are ca acti