Muzeul Literaturii Române Iaşi a lansat un concurs pentru un nou logo, în vederea modernizării identităţii vizuale a instituţiei.
La competiţie pot participa persoane fizice, indiferent de vârstă, grupuri formale – fundaţii, sindicate, sau informale – grup de liceeni, de prieteni, şi persoanele juridice de drept public sau privat. Data limită de înscriere a lucrărilor este 10 mai. Deliberarea juriului, constituit din profesionişti din publicitate, mass-media şi arte vizuale, se va realiza în zilele de 11-12 mai 2013, câştigătorul urmând să fie anunţat public la „Noaptea muzeelor“, pe data de 18 mai. Logo-ul câştigător va fi răsplătit cu un premiu în valoare de 450 de lei.
„Noul logo trebuie să contureze imaginea unui muzeu modern, dinamic, care promovează în mod creativ valorile trecutului şi se implică în producerea valorilor contemporane, să emane colocvialitate şi profesionalism, să inspire o atmosferă caldă, ospitalitate, să arate că muzeul investeşte în viitor şi se implică în comunitate“, arată reprezentanţii instituţiei de cultură.
Gama cromatică a lucrării este la libera alegere, formatul acesteia trebuie să fie „all media“ şi să poată fi inscripţionată şi pe suveniruri de mici dimensiuni, fără să se piardă din detalii. Totodată, potenţialii competititori trebuie să folosească în realizarea logo-ului numele „Muzeul Literaturii Române Iaşi“ sau acronimul MLRI. Printre criteriile de evaluare se numără unicitatea, relevanţa în timp, funcţionalitatea şi versatilitatea. Premiul cel mare va fi acordat doar dacă logo-ul va fi selectat pentru implementare.
Muzeul Literaturii Române Iaşi a lansat un concurs pentru un nou logo, în vederea modernizării identităţii vizuale a instituţiei.
La competiţie pot participa persoane fizice, indiferent de vârstă, grupuri formale – fundaţii, sindicate, sau informale – grup de liceeni, de prieteni, şi p