Honda Trading România se axează, pe piaţa autohtonă de motociclete, pe segmentul de preţ 6.000-10.000 de euro, chiar dacă producătorul nipon, numărul unu mondial în vânzări, este cunoscut pentru categoria mai scumpă de motociclete supersport, rapide şi cu motoare de putere mare, a declarat vineri, Florin Niţă, business planning manager la Honda Trading România, cu prilejul salonului moto SMAEB 2013.
"Motociclismul în România este încă la nivel de hobby. Lumea nu foloseşte motocicleta să meargă la serviciu în fiecare zi, ci mai mult pentru ieşiri ocazionale, pentru weekend, şi mulţi preferă să nu dea foarte mulţi bani pe motociclete. Honda este cunoscută la nivel mondial pentru motocicletele supersport, dar în România un model supersport costă peste 10.000 de euro. Ne-am concentrat pe modele supersport, cele din categoria Naked şi de cilindree mai mică. Ne concentrăm pe segmentul de preţ 6.000-10.000 de euro. Concurăm în principal cu mărcile japoneze şi cu BMW, care vinde în mod tradiţional modele mult mai scumpe", a afirmat reprezentantul companiei Honda Trading România.
Compania, care importă în România şi automobilele Honda, a preluat distribuţia motocicletelor Honda la sfârşitul anului 2011, iar în 2012 a vândut 35 de motociclete, un volum relativ scăzut, dar trendul este ascendent, iar ţinta este poziţia de lider, la fel cum este poziţionat producătorul nipon pe piaţa globală. Conform datelor oficiale, în România au fost vândute anul trecut 530 de motociclete noi, iar pentru 2013 estimările indică o creştere uşoară.
La standul Honda de la salonul moto SMAEB (12-14 aprilie, Romaero Băneasa) sunt expuse 17 motociclete şi scutere, iar alte cinci motociclete demo pot fi testate în circuitul special amenajat, de către cei echipaţi corespunzător şi care deţin permis de conducere de cel puţin un an.
Cel mai scump model