Una din cele mai importante companii botoşănene şi-a schimbat imaginea. Grupul de firme Elsaco are începând de astăzi, o siglă nouă, un site complet schimbat şi strategie de marketing.
Valeriu Iftime, preşedintele companiei Elsaco spune că rebrenduirea nu va însemna şi schimbarea obiectului de activitate. El consideră că după 19 ani era nevoie de o astfel de schimbare iar noul look va ajuta la dezvoltarea companiei.
”Noi reacţionăm doar la partea de estetică. Nu schimbăm nimic în produse şi filozofii. Oamenii, produsele şi serviciile noastre au arătat de fiecare dată că suntem o firmă care ne adaptăm, care ne schimbăm, care ţinem cont de ceea ce este lângă noi şi de fiecare dată dăm ce ştim mai bine. Ideea de a moderniza poza noastră în afară vine de la Vlad (n.r. Vlad Iftime) şi s-a lucrat împreună cu aceşti oameni deosebiţi de la firma NON din Iaşi. Cuvântul de astăzi este normalitate”, a spus Valeriu Iftime, preşedintele companiei Elsaco.
De această schimbare de look s-a ocupat Vlad Iftime, fiul preşedintelui companiei Elsaco. Împreună cu reprezentanţii firmei NON din Iaşi şi cu Tony Costin, directorul de comunicare al Elsaco, Vlad Iftime a lucrat aproximativ un an şi jumătate la rebrenduire.
”Am avut o creştere organică foarte firească dar am neglijat anumite aspecte. Am rămas un pic în urmă cu acest lucru al imaginii. Ne-a fost foarte greu să trecem de la vechea la noua identitate pentru că neajustând în mod constant acest lucru, ar fi fost o trecere foarte bruscă. A fost un proces care a apărut din interior spre exterior. Toată familia Elsaco a simţit că este nevoie de ceva. Ca iniţiator, am aprins scânteia. După un an şi jumătate de muncă, am încercat să schimbăm toată faţa acestui grup de firme”, a precizat Vlad Iftime.
Trecerea de la analogic la digital
Schimbarea este una radicală începând de la siglă şi până la sit