LinkedIn a anunţat ieri că a cumpărat aplicaţia Pulse, unul dintre cele mai populare programe pentru citirea ştirilor pe telefoanele mobile şi pe tablete.
Potrivit reprezentanţilor reţelei sociale profesionale, tranzacţia a fost realizată pentru o sumă de 90 de milioane de dolari, dintre care 90% reprezintă acţiuni, iar 10% sunt bani. Achiziţia se va finaliza la începutul verii, iar zvonurile asupra ei existau deja de ceva vreme.
LinkedIn consideră că achiziţia Pulse e bună pentru că site-ul şi aplicaţia pot deveni „cea mai bună platformă de publishing profesional, unde toţi profesioniştii să primească un conţinut bun, iar publisherii să îşi distribuie conţinutul”.
În momentul achiziţiei, Pulse are 30 de milioane de utilizatori, este disponibil în 190 de ţări şi are peste 750 de surse de ştiri din întreaga lume.
Pulse a fost fondat în 2010 de Akshay Kothari şi Ankit Gupta, pe când erau studenţi la Universitatea Stanford. Iniţial a fost o aplicaţie de iPad, dar s-a extins şi a devenit inclusiv aplicaţie web.
Kothari a anunţat că aplicaţia nu se va schimba în curând, iar cele două echipe vor lucra în comun pentru dezvoltarea mai bună. Până în momentul vânzării, Pulse a reuşit să obţină investiţii de aproape 10 milioane de dolari de la diverse fonduri de capital.
Pulse News pe Android
Pulse News pentru iOS
Haideţi să discutăm! Ne puteţi vizita şi pe pagina de Facebook Tech Adevărul.