Compania Cemacon a marchat 44 de ani de evoluție pe piața materialelor de construcții din România prin schimbarea identității vizuale și lansarea unei noi linii de produse: Cărămizile inteligente EVOCERAMIC.
Schimbarea identității vizuale marchează relansarea Cemacon, o companie care s-a reinventat și a devenit producătorul celor mai inovatoare produse de pe piața de zidărie din România. Relansarea companiei este dublată de lansarea unor produse cu totul unice pe piața din România: EC 24 AERO, EC 24 LM, EC 29 LM și EC 24 V.
„Cemacon trece printr-un amplu proces de reașezare pe piață. Cemacon nu mai este ”întreprinderea” de la Zalău, ci o companie nouă, modernă, inovatoare și super dinamică”, a declarat Liviu Stoleru, Director General Cemacon. ”Este o companie românească ce acoperă deja peste jumătate de țară și are potențial de creștere la nivel național. Am fost nevoiți să ne relansăm pentru că vechea imagine nu mai ținea pasul cu nivelul la care a ajuns compania. Am decis că avem nevoie de o identitate vizuală proaspătă, nouă, modernă, care să cuprindă esența Cemacon-ului de astăzi. Produsele pe care le lansăm acum sunt evoluate, adevărate cărămizi inteligente, care nu numai că aduc avantaje beneficiarilor, dar și duc cu un pas în față piața de materiale de construcții din România”, a completat el.
Noua gamă de produse EVOCERAMIC se alătură primei cărămizi revoluționare din portofoliul Cemacon, Super 44, lansată în toamna anului trecut.
Ȋnfiinţată în 1969 la Zalău, CEMACON S.A. are peste 40 de ani de experiență în realizarea de materiale de construcții.
Printre avantajele noilor produse:
• Un număr mai mic de cărămizi necesare pe metru pătrat de zidărie;
• Consum mai mic de mortar pe metru pătrat zidit;
• Jumătăți încorporate în produsul de bază, care facilitează procesul de zidărie, scad costurile de achiziți