Elsaco şi-a prezentat ieri noul brand după 19 ani de activitate. Compania condusă de Valeriu Iftime a ajuns să deruleze afaceri de 50 de milioane de euro şi a considerat că are nevoie de o nouă uniformă.
„Am simţit că este momentul schimbării imaginii noastre pentru a marca accesul companiei Elsaco către un alt nivel de dezvoltare. Suntem printre cei mai importanţi jucători din România pe piaţa serviciilor de consultanţă, proiectare, execuţie şi exploatare a instalaţiilor termoenergetice”, a declarat Valeriu Iftime.
Compania cu noua siglă digitală operează la nivel naţional cu peste 1.000 de oameni şi vrea să se extindă pe pieţe occidentale, dar şi orientale.
Elsaco şi-a prezentat ieri noul brand după 19 ani de activitate. Compania condusă de Valeriu Iftime a ajuns să deruleze afaceri de 50 de milioane de euro şi a considerat că are nevoie de o nouă uniformă.
„Am simţit că este momentul schimbării imaginii noastre pentru a marca accesul companiei Elsaco către un alt nivel de dezvoltare. Suntem printre cei mai importanţi jucători din România pe piaţa serviciilor de consultanţă, proiectare, execuţie şi exploatare a instalaţiilor termoenergetice”, a declarat Valeriu Iftime.
Compania cu noua siglă digitală operează la nivel naţional cu peste 1.000 de oameni şi vrea să se extindă pe pieţe occidentale, dar şi orientale.