Ceea ce trebuia sa fie o campanie hazlie, parodie pentru reclamele stereotip de la metrou, s-a transformat intr-o problema de PR pentru McDonald's.
S-a intamplat in Boston, statul american Massachussetts, unde o reclama la McDonald's a atras atentia tuturor. Mesajul alaturat imaginii unei femei in lacrimi este: "Nu esti singur, milioane de oameni iubesc un Big Mac".
Problema vine din faptul ca acest mesaj este o parodie la adresa campaniei prin care orasul Boston incearca sa reduca rata sinuciderilor din oras, ajunsa la o cota alarmanta in ultimul deceniu.
Integral pe stirileprotv.ro Tag-uri: campanie, reclama, McDonald's
Ceea ce trebuia sa fie o campanie hazlie, parodie pentru reclamele stereotip de la metrou, s-a transformat intr-o problema de PR pentru McDonald's.
S-a intamplat in Boston, statul american Massachussetts, unde o reclama la McDonald's a atras atentia tuturor. Mesajul alaturat imaginii unei femei in lacrimi este: "Nu esti singur, milioane de oameni iubesc un Big Mac".
Problema vine din faptul ca acest mesaj este o parodie la adresa campaniei prin care orasul Boston incearca sa reduca rata sinuciderilor din oras, ajunsa la o cota alarmanta in ultimul deceniu.
Integral pe stirileprotv.ro Tag-uri: campanie, reclama, McDonald's