Mall AFI isi va deschide portile in perioada septembrie-octombrie a acestui an, cea mai aglomerata si "tensionata" dintre toate, pe motiv ca:
- elevii incep scoala
- studentii se intorc la cursuri
- oamenii revin din vacante
- soferii reintra in ritmul agitat, dupa sezonul de vara, cu trafic redus
Luand exemplul Carrefour-Ploiesti Shopping City, unde cea mai mare parcare din Ploiesti a devenit insuficienta, putem anticipa situatia Mall-ului AFI. Mult mai putin loc pentru masini, cu imposibilitate de parcare pe strazile din jur. Daca AFI va avea pe jumatate din succesul Mall-ului de la Carrefour, cozile de masini vor ajunge pana in centrul orasului.
Pornind doar de la acest aspect, devine destul de clar faptul ca o statie de autobuz/microbuz ar insemna sinucidere pentru toti soferii care aleg sa intre sau sa iasa din Ploiesti. la prima vedere, pare sa fie loc pentru toata lumea, judecand dupa distanta statia Obor-Mall-ul Afi. Dar nu e, ganditi-va din nou la Carrefour. (unde, si acolo, s-a mutat statia RATP din acelasi motiv: blocaje si cozi de masini).
Mall AFI isi va deschide portile in perioada septembrie-octombrie a acestui an, cea mai aglomerata si "tensionata" dintre toate, pe motiv ca:
- elevii incep scoala
- studentii se intorc la cursuri
- oamenii revin din vacante
- soferii reintra in ritmul agitat, dupa sezonul de vara, cu trafic redus
Luand exemplul Carrefour-Ploiesti Shopping City, unde cea mai mare parcare din Ploiesti a devenit insuficienta, putem anticipa situatia Mall-ului AFI. Mult mai putin loc pentru masini, cu imposibilitate de parcare pe strazile din jur. Daca AFI va avea pe jumatate din succesul Mall-ului de la Carrefour, cozile de masini vor ajunge pana in centrul orasului.
P