Acuze grave ies la iveală după tamponarea în care a fost implicat președintele Băsescu. Mai mulți membri ai societății civile susțin că șeful statului a colaborat cu IPJ Ilfov ca poliție rutieră, semnând cel puțin un proces verbal de constatare a pagubelor.
”Nu am văzut personal documentele, dar pot să vă spun că pe vremea aceea, adică pe 13 aprilie, în jurul prânzului, era imposibil să faci un accident rutier fără să dai cu subsemnatul. Să nu-mi spuneți mie că Băsescu nu a turnat la poliția rutieră tot ce a văzut și a auzit el pe DN 1, în momentul tamponării”, este de părere șoferul și istoricul Mugurel Iarmaroc, liderul unui ONG care luptă pentru demascarea foștilor colaboratori ai Poliției Române ca poliție rutieră.
Poliția Ilfov susține că dosarul de daune al lui Băsescu e de negăsit. Șefii de la IPJ Ilfov ridică din umeri și spun că un astfel de document n-a existat niciodată, întrucât șeful statului a fost un șofer corect și n-a luat parte la niciun incident rutier. ”Din câte știm noi, nici măcar nu se afla domnul Băsescu la volan în momentul tamponării”, susține chestorul Tiberiu Vuescu. ”Mașina cu care mergea președintele era condusă de domnul consilier Sebastian Lăzăroiu, pe care-l așteptăm acum să revină din străinătate, unde și-a petrecut o scurtă vacanță de două săptămâni, să ne semneze un proces verbal.”
În ciuda acestor declarații, misterul persistă. Dacă Traian Băsescu nu a cooperat cu IPJ Ilfov ca poliție rutieră, atunci cine a semnat duminică după amiază un proces verbal cu numele conspirativ Magelan?
Exclusiv online
Acuze grave ies la iveală după tamponarea în care a fost implicat președintele Băsescu. Mai mulți membri ai societății civile susțin că șeful statului a colaborat cu IPJ Ilfov ca poliție rutieră, semnând cel puțin un proces verbal de constatare a pagubelor.
”Nu am văzut personal documentele