Ni s-a intamplat tuturor sa avem idei care sa para geniale, dar la o analiza mai atenta sa ne dam seama ca nu sunt decat niste aberatii. Din fericire, ne-am oprit inainte de a le face cunoscute si a ne confrunta cu remarcile usturatoare sau privirile putin spus amuzate ale celor din jur.
Din pacate, insa, nu toti au aceasta masura si nici prieteni care sa-i trezeasca la realitate, asa ca pe piata au ajuns, la un moment dat, produse complet nefolositoare si ciudate, care in timp s-au dovedit a fi nu doar neinspirate, ci investitii inutile, lipsa cumparatorilor facandu-le sa dispara.
Un prim exemplu este oferit de Listverse. Din cine stie ce motiv, Colgate, care dintotdeauna a facut pasta de dinti, cu mult succes, am zice, a gandit ca poate intra si pe alte piete, chiar unele cu care nu are nimic de-a face. Asa au aparut, in urma unei colaborari, cinele Colgate, special concepute pentru a fi pregatite la cuptorul cu microunde.
Insa cumparatorii au intarziat sa apara - ar fi fost ca si cum si-ar fi luat sucuri de la Listerine.
Daca produsul a fost retras dupa scurta vreme, nu se poate spune insa ca brandul nu a avut de suferit. In acea perioada, inclusiv vanzarile la pasta de dinti Colgate au scazut.
Pe hartie, poate ca ideea unor tacamuri dotate cu greutati, pentru a face sport in timp ce mananci, pare una stralucita. In practica, insa, nu s-a bucurat deloc de succes, chiar daca produsele se incapataneaza sa fie inca pe piata.
Pot fi comandate online sub numele de Knife and Fork Lift. Trebuie stiut ca e vorba de un colet greu, din moment ce fiecare din cele doua, furculita si cutit, cantareste cate un kilogram. Cat despre lingurita pentru desert, aceasta cantareste dublu, pentru ca, nu-i asa, si dulciurile ingrasa mai mult decat orice alt fel de mancare.
Sunt promovate ca fiind ca