Dotat cu un puternic motor alimentat cu benzină, break-ul BMW se poate transforma din mașină de familie într-un adevărat atlet. Și asta fără ca cifrele aferente consumului de carburant să dea bătăi de cap.
Breakurile sunt văzute de majoritatea șoferilor doar ca vehicule mai încăpătoare decât variantele sedan destinate concediilor cu familia. În teorie, acesta și motivul principal pentru care un cumpărător preferă o variantă Touring în detrimentul unui sedan sau coupé. În cazul mărcilor premium însă, la majorarea capacității de transport se adaugă, de cele mai multe ori, și performanțe dinamice greu de trecut cu vederea. În cazul modelului BMW 328i Touring, asta se traduce printr-un sprint de la 0 la 100 km/h în doar 6,1 secunde și o viteză maximă limitată electronic la 250 km/h.
Testat de noi atât pe autostrăzile germane, unde limita de viteză este impusă doar de caracteristicile tehnice ale mașinii cât și pe șoselele virajate din Alpii elvețieni, Seria 3 Touring a arătat un comportament demn de o mașină premium. În ciuda faptului că vehiculul are o lungime de 4,62 metri și o greutate de 1.665 kg. De altfel, conform oficialilor BMW, masa totală a fost redusă cu circa 40 kg prin utilizarea unor componente din aliaj ușor la nivelul șasiului. Acest detaliu, aparent minor, asigură mașinii un plus de agilitate și, desigur, un consum mai redus.
Confort și stabilitate
Dedicat clienților care își doresc un vehicul spațios fără a pierde din performanțele dinamice, BMW 328i Touring, dotat cu inovativul sistem xDrive, este unul dintre cele mai performante breakuri din segmentul premium al pieței. Cu un plus de 97 mm la lungimea totală a automobilului şi de 50 mm la ampatament față de varianta anterioară, noul model oferă mai mult spaţiu pentru pasageri şi pentru bagaje. În plus, acest spaţiu poate fi adaptat pentru o varietate de utilizări, ceea ce p