Compania Trilulilu anticipează că va ajunge în următorii doi ani la 100.000 de abonaţi pentru Zonga, serviciul care permite utilizatorilor să acceseze contra cost conţinut muzical, a declarat unul dintre acţionarii Trilulilu, Sorin Biriş, la ZF Mobilio.
"Vrem să ajungem la 100.000 de abonaţi în doi ani. Este o cifră conservatoare. Noi mizăm de comoditatea utilizatorilor, care vor prefera să plătească un abonament de până la 5 euro/lună decât să caute pe net o anumită melodie şi să o descarce, ocazie cu care poate îşi poate infecta terminalul cu vreun virus", a spus Biriş.
Prin intermediul Zonga clienţii au acces la peste 16 milioane de melodii ale artiştilor români si internaţionali, prin parteneriatele încheiate cu case de discuri precum Universal Music, Sony Music, Warner Music, EMI, Cat Music, Roton, Mediapro Music şi altele.
Zonga include peste două milioane de albume şi single-uri, aparţinând unui numar de 1,2 milioane de artişti.
În octombrie 2012, Vodafone România a intrat în acţionariatul Trilulilu Music, preluând o participaţie de 15%. Compania a lansat atunci un serviciu de acces la conţinut muzical, de pe calculator şi telefonul mobil, disponibil de la preţuri de la 1,99 euro/lună, fără TVA.
"Parteneriatul cu Vodafone Roâmnia este foarte important, ne ajută foarte mult şi credem că suntem pe direcţia cea bună", a spus reprezentantul Trilulilu, care a adăugat că 43% dintre utilizatori accesează Zonga de pe un terminal mobil.
Trilulilu.ro este una dintre cele mai mari comunităţi online din România, unde vizitatorii pot urmări şi contribui cu clipuri video, audio şi imagini.
Potrivit datelor Registrului Comerţului, acţionarii Trilulilu Music sunt Trilulilu SA - 89,99%, Universal Music - 10% şi Alexis Bonte - 0,01%. Trilulilu SA Cluj-Napoca este controlată de mai multe persoane fizice, cele mai mari pachete de ac