• Un barbat din Iasi solicita judecatorilor sa ridice licenta unei celebre firme de imbracaminte • Brand-ul este unul cunoscut in toata lumea si intreg scandalul a pornit de la un tricou cumparat cu un numar mai mare • Ieseanul nu se opreste aici, cere ca si comisarii de la Protectia Consumatorilor sa fie trasi la raspundere pentru problema sa si sa primeasca despagubiri morale
Un client iesean al magazinului Zara s-a suparat atat de tare pe reprezentantii firmei, incat e hotarat sa inchida firma cu totul. Scandalul a luat nastere la inceputul anului, si a pornit de la un articol de imbracaminte. Ciprian O. a achizitionat in luna ianuarie un tricou de la un magazin al firmei Zara, localizat intr-un complex din municipiul Iasi. Ajuns acasa, acesta a observat ca marimea tricoului cumparat nu era cea ideala, barbatul avand nevoie de un numar mai mic. Intors la magazin, reprezentantii firmei i-au solicitat, pe langa bonul fiscal, si un act de identitate.
"Mi s-a solicitat bonul fiscal si buletinul meu sau un document care sa contina date cu caracter personal, am refuzat intrucat nu are dreptul si nici sensul acestei cereri. Au refuzat schimbarea produsului. Am mers si a doua zi la magazinul SC Zara Bucuresti SRL din Iasi unde am gasit alte angajate, care au procedat la fel, refuzand schimbarea produsului, deoarece inca o data am refuzat sa prezint un act ca sa contina date cu caracter personal", arata Ciprian O., in cererea sa redactata magistratilor.
Obiectul cererii: ridicarea licentei
In mod cert, judecatorii au ramas cu gura cascata la aflarea obiectului cererii ieseanului. Acesta solicita ridicarea licentei pentru societatea Zara. Barbatul este suparat inclusiv pe comisarii de la Protectia Consumatorilor, deoarece nu au reusit sa-i obtina schimbarea tricoului fara ca reprezentantiii magazinului sa-i afle numele.
@