După ce nu cu mult timp în urmă Apple, Samsung şi Google au anunţat că vor să se lansează pe piaţa smartwatch, un anunţ similar a fost făcut şi de către Microsoft.
Furnizori ai grupului american Microsoft au anunţat că aceştia lucrează la un dispozitiv de tipul smartwatch şi se pregăteşte astfel să intre în concurenţă pe o nouă piaţă cu rivalii Apple, Samsung şi Google, companii cu proiecte similare în derulare. În primele luni ale acestui an, Microsoft a cerut furnizorilor din Asia să livreze componente pentru un eventual dispozitiv care s-ar încadra în categoria smartwatch, au declarat persoane din conducerea companiilor furnizoare, citate de cotidianul Wall Street Journal.
Nu este încă sigur dacă Microsoft va decide să ducă proiectul până la capăt, însă sursele arată că pentru prototip, grupul american a cerut furnizorilor ecrane de 1,5 inci (3,8 centimetri). O parte a investitorilor şi companiilor din IT mizează pe o dezvoltare puternică a pieţei dispozitivelor care pot fi purtate de utlizator. Noua piaţă ar fi susţinută de evoluţia tehnologiei senzorilor, care pot detecta temperatura corpului, locaţia geografică şi pot executa comenzi vocale.
Unele astfel de gadget-uri, precum FuelBand de la Nike, măsoară activitatea fizică, în timp ce altele asigură o completare a funcţiilor smartphone-urilor, precum trimiterea de mesaje sau verificarea stării vremii. Potrivit mediafax, firma de cercetare Gartner estimează piaţa gadget-urilor care pot fi purtate la 10 miliarde de dolari până în 2016.
După ce nu cu mult timp în urmă Apple, Samsung şi Google au anunţat că vor să se lansează pe piaţa smartwatch, un anunţ similar a fost făcut şi de către Microsoft.
Furnizori ai grupului american Microsoft au anunţat că aceştia lucrează la un dispozitiv de tipul smartwatch şi se pregăteşte astfel să intre în concurenţă pe o nouă piaţă cu rivalii Apple,