Microsoft lucrează la un smartwatch, au declarat furnizori ai grupului american, care se pregăteşte astfel să intre în concurenţă pe o nouă piaţă cu rivalii Apple, Samsung şi Google, companii cu proiecte similare în derulare.
În primele luni ale acestui an, Microsoft a cerut furnizorilor din Asia să livreze componente pentru un eventual dispozitiv care s-ar încadra în categoria smartwatch, au declarat persoane din conducerea companiilor furnizoare, citate de cotidianul Wall Street Journal. Unul dintre directorii citaţi a afirmat chiar că s-a întâlnit cu echipa de cercetare&dezvoltare a Microsoft.
Pentru prototip, grupul american a cerut furnizorilor ecrane de 1,5 inci (3,8 centimetri).
Nu este încă sigur dacă Microsoft va decide să ducă proiectul până la capăt, au spus sursele.
Presa internaţională a scris în ultima perioadă că Apple, Samsung, Google, dar şi alte companii mai mici ar dezvolta astfel de produse.
O parte a investitorilor şi companiilor din IT mizează pe o dezvoltare puternică a pieţei dispozitivelor care pot fi purtate de utlizator. Noua piaţă ar fi susţinută de evoluţia tehnologiei senzorilor, care pot detecta temperatura corpului, locaţia geografică şi pot executa comenzi vocale.
Unele astfel de gadget-uri, precum FuelBand de la Nike, măsoară activitatea fizică, în timp ce altele asigură o completare a funcţiilor smartphone-urilor, precum trimiterea de mesaje sau verificarea stării vremii.
Firma de cercetare Gartner estimează piaţa gadget-urilor care pot fi purtate la 10 miliarde de dolari până în 2016.
Microsoft lucrează la un smartwatch, au declarat furnizori ai grupului american, care se pregăteşte astfel să intre în concurenţă pe o nouă piaţă cu rivalii Apple, Samsung şi Google, companii cu proiecte similare în derulare.
În primele luni ale acestui an, Microsoft a cerut furnizorilor din