Cătălin Resceanu, directorul general al SC Pieţe şi Târguri Craiova SRL, s-a gândit să înfiinţeze un telefon al cetăţeanului pentru sugestii şi reclamaţii.
Directorul general al SC Pieţe şi Târguri Craiova SRL, Cătălin Resceanu, s-a gândit să înfiinţeze un telefon al cetăţeanului pentru sugestii şi reclamaţii. Un operator din cadrul societăţii va sta la celălalt capăt al firului şi va înregistra toate reclamaţiile sau sugestiile cetăţenilor ce vor apela la numărul de telefon 0351/179595, de luni până vineri între orele 8.00-16.00.
„Am înfiinţat telefonul cetăţeanului în pieţele şi târgurile din Craiova, pentru orice problemă. Va sta la dispoziţia craiovenilor un operator de luni până vineri, între orele 8.00-16.00. Cred că este o metodă mai la îndemână multor cetăţeni. Bineînţeles, aceştia pot face în continuare sesizări, reclamaţii sau sugestii şi în scris, la sediul nostru, sau prin poştă.”, a declarat Cătălin Resceanu, directorul general al SC Pieţe şi Târguri Craiova SRL. Cătălin Resceanu, directorul general al SC Pieţe şi Târguri Craiova SRL, s-a gândit să înfiinţeze un telefon al cetăţeanului pentru sugestii şi reclamaţii.
Directorul general al SC Pieţe şi Târguri Craiova SRL, Cătălin Resceanu, s-a gândit să înfiinţeze un telefon al cetăţeanului pentru sugestii şi reclamaţii. Un operator din cadrul societăţii va sta la celălalt capăt al firului şi va înregistra toate reclamaţiile sau sugestiile cetăţenilor ce vor apela la numărul de telefon 0351/179595, de luni până vineri între orele 8.00-16.00.
„Am înfiinţat telefonul cetăţeanului în pieţele şi târgurile din Craiova, pentru orice problemă. Va sta la dispoziţia craiovenilor un operator de luni până vineri, între orele 8.00-16.00. Cred că este o metodă mai la îndemână multor cetăţeni. Bineînţeles, aceştia pot face în continuare sesizări, reclamaţii sau sugestii şi în scris, la sediul nostru,