Aplicaţiile pentru comunicare, căutare şi cumpărături sunt cele mai folosite pe smartphone-uri, a spus Dan Bulucea, country manager al Google România, la ZF Mobilio.
“Aplicaţiile de comunicare sunt cele mai utilizate pe dispozitivele mobile. Căutarea şi shopping-ul sunt următoarele cele mai utilizate aplicaţii”, a spus Bulucea.
“Există un consum secvential şi concomitent, mai multe device-uri sunt folosite în acelaşi timp. 77% dintre oameni în timp ce se uită la TV mai au lângă ei un smartphone sau o tabletă. TV-ul este un factor generator pentru o cautare, vedem o reclamă şi căutăm informaţii pe internet”, a explicat reprezentantul Google.
Aplicaţiile pentru comunicare, căutare şi cumpărături sunt cele mai folosite pe smartphone-uri, a spus Dan Bulucea, country manager al Google România, la ZF Mobilio.
“Aplicaţiile de comunicare sunt cele mai utilizate pe dispozitivele mobile. Căutarea şi shopping-ul sunt următoarele cele mai utilizate aplicaţii”, a spus Bulucea.
“Există un consum secvential şi concomitent, mai multe device-uri sunt folosite în acelaşi timp. 77% dintre oameni în timp ce se uită la TV mai au lângă ei un smartphone sau o tabletă. TV-ul este un factor generator pentru o cautare, vedem o reclamă şi căutăm informaţii pe internet”, a explicat reprezentantul Google.