Incidentul în care a fost implicat sâmbătă Traian Băsescu pe DN1 a demonstrat, o dată în plus, ce se poate întâmpla din cauză că nu există o maşină specială pe care să o conducă şefii de stat care nu vor să se lase conduşi de alţii, nici măcar de un şofer în livrea. Dacă are papa un papamobil, deci o maşină numită aşa special după titulatura lui, de ce n-ar avea şi Băsescu un băsemobil, la cât are el de condus? De aceea, un cunoscut concern occidental producător de autoturisme a anunţat că studiază lansarea pe piaţă a unui autovehicul de serie mică, destinat în exclusivitate preşedinţilor români trecuţi, prezenţi şi viitori.
„Pe vremea lui Ceauşescu, ne-a declarat un reprezentant al concernului respectiv, nu s-a pus problema unui asemenea autoturism, întrucât dictatorul, pe lângă faptul că era aproape analfabet, deci n-ar fi luat în vecii vecilor sala, era şi naţionalist pe deasupra. Adică poate ar fi luat până la urmă carnetul pe pile, dar e clar că n-ar fi condus pentru nimic în lume o maşină capitalistă. Imediat după Revoluţie, ne-am adresat cabinetului domnului Iliescu, însă am fost refuzaţi: domnul preşedinte, ni s-a spus, tocmai testa o maşină cu pilot automat produsă în URSS, maşină în care Iliescu putea face ce voia el, că ea oricum tot de la Moscova era condusă şi când semnaliza stânga, făcea stânga, iar când semnaliza dreapta, făcea tot stânga.
După venirea la putere a lui Emil Constantinescu, am sperat că vom realiza, în sfârşit, şi noi, un Milicămobil, dar ţi-ai găsit! Fiind geolog, Milică voia să-i facem o maşină de teren, să care cu ea calcar, bazalt şi alte pietroaie, dar să şi consume puţin! Ei, aşa ceva nici japonezii n-au reuşit, aşa că ne-am lăsat păgubaşi. Nici cu Băsescu n-am avut noroc! El vrea să conducă doar Logan, iar Loganul nu e o maşină care să fie condusă de un preşedinte, mai ales de unul căruia îi cam place să ciocnească!