Meli Melo Paris, unul dintre principalii retaileri locali de bijuterii si accesorii fashion, a inaugurat primul magazin din Bulgaria, in Sofia, in urma unei investitii de 100.000 de euro, vizand expansiunea si pe alte piete europene.
Potrivit conducerii Meli Melo Paris, decizia extinderii pe piata din Bulgaria a fost luata deoarece s-a observat ca obiceiurile de consum sunt similare celor din Romania, iar bulgarii sunt atrasi de magazinele de accesorii. Aceasta nu este insa prima iesire a Meli Melo Paris pe o alta piata, in 2007 fiind inaugurat primul dintre cele doua magazine din Chisinau, Repulica Moldova.
Magazinul din Bulgaria a fost deschis la finele lunii martie si are o suprafata de 50 de metri patrati, fiind amplasat in Mall of Sofia.
Investitia in noua locatie a fost de 100.000 de euro, suma ce include si stocul initial de marfa, urmand a fi amortizata in primul an de functionare.
Conform reprezentantilor companiei, primul magazin din Bulgaria va atrage aproximativ 3.000 de clienti pe luna, urmand ca in primul an de la inaugurare sa realizeze o cifra de afaceri de 350.000 de euro.
Pe termen mediu, compania are in vedere deschiderea unei a doua locatii in aceasta tara, tot in centre comerciale de mare anvergura.
Pentru anul in curs, Meli Melo Paris are in plan si inaugurarea primului magazin in Rusia – Moscova. Decizia de extindere pe aceasta piata a venit datorita puterii mari de cumparare din aceasta tara, dar si a deschiderii locuitorilor catre branduri de bijuterii si accesorii de moda. Pe termen mediu, compania vizeaza inaugurarea a 3 magazine pe aceasta piata.
In acelasi timp, Polonia si Ucraina se afla pe lista de potentiale locatii pentru magazine in urmatorii 3 – 5 ani.
In ceea ce priveste extinderea pe piata din Romania, compania vizeaza pentru ace