UPC Romania, una dintre cele mai mari companii de telecomunicatii de pe piata locala, a lansat o noua oferta de servicii digitale. Noua oferta UPC este disponibila incepand cu data de 12 aprilie si include atat pachete de 3 servicii cat si pachete cu 2 servicii.
Serviciile incluse sunt telefonie, internet si televiziune.
Compania ofera in pachete Internet Fiber Power 150 Mbps, abonament de telefonie cu sute de minute incluse si grila TV customizabila.
Pachetele cu 3 servicii au preturi de 65 sau 99 de lei. De asemenea, pachetele de 2 servicii includ abonamente de televiziune si Internet si au preturi de 60 sau 94 lei.
“Tehnologiile digitale evolueaza rapid si fac parte din ce in ce mai mult din viata de zi cu zi”, a spus Severina Pascu, CEO UPC Romania.
Grila Tv UPC se extinde si include 4 noi canale – 2 canale documentare in format HD – Travel Channel HD, lansat in premiera pe piata din Romania si Viasat Nature / History HD – precum si doua canale in format standard digital: unul pentru copii – Baby TV – si unul generalist – Transilvania L!ve.
UPC Romania ofera servicii de televiziune (digitala, prin satelit si analogica), Internet in banda larga si telefonie in aproximativ 200 de orase.
Compania este afiliata la Liberty Global, Inc, care are 20 de milioane de clienti in 13 tari. Brandurile Liberty Global includ UPC, Unitymedia, KabelBW, Telenet si VTR. Operatiunile grupului includ totodata si Chellomedia, divizia de continut, UPC Business, divizia de servicii pentru companii si Liberty Global Ventures, fond de investitii.
Concurentii principali ai UPC pe piata din Romania sunt Romtelecom si RCS&RDS.
UPC Romania a inregistrat anul trecut venituri de 450 de milioane de lei, in crestere cu circa 3% fata de 2011, iar numarul clientilor a crescut tot cu aproxima