SECȚIUNE SPONSORIZATĂ. Modelele de afaceri în presa au evoluat în România ultimelor două decenii. Primul a fost “omul-ziar” – vremea lui Ion cristoiu, Cristian Tudor Popescu, Ovidiu Ioanițoaia, Horia Alexandrescu. Când acest model a intrat în crepuscul, s-a ivit “capitalismul modern al presei românești”.
Paginademedia.ro vă prezintă, în continuare, în seria Idei pentru presă, câteva date dintr-un studiu realizat de World Association of Newspaper - WAN-IFRA. Secțiunea Idei pentru presă este sponsorizată de proiectul Antreprenoriat și Inovație în Mass-Media.
Puteți descărca materialul gratuit, integral, dar și alte studii de pe site-ul Antreprenoriat și Inovație în Massmedia.
Caracteristici în era „omului-ziar”
Caracteristicile în „Capitalismul modern al presei românești”
Din aceeași secțiune, citește și:
SECȚIUNE SPONSORIZATĂ. Modelele de afaceri în presa au evoluat în România ultimelor două decenii. Primul a fost “omul-ziar” – vremea lui Ion cristoiu, Cristian Tudor Popescu, Ovidiu Ioanițoaia, Horia Alexandrescu. Când acest model a intrat în crepuscul, s-a ivit “capitalismul modern al presei românești”.
Paginademedia.ro vă prezintă, în continuare, în seria Idei pentru presă, câteva date dintr-un studiu realizat de World Association of Newspaper - WAN-IFRA. Secțiunea Idei pentru presă este sponsorizată de proiectul Antreprenoriat și Inovație în Mass-Media.
Puteți descărca materialul gratuit, integral, dar și alte studii de pe site-ul Antreprenoriat și Inovație în Massmedia.
Caracteristici în era „omului-ziar”
Caracteristicile în „Capitalismul modern al presei românești”
Din aceeași secțiune, citește și: