AMCOR, Asociaţia Consultanţilor în Management din România, a organizat în perioada 29 martie 2013 o nouă sesiune de atestare/reatestare a firmelor membre. Sesiunea s-a desfăşurat la sediul Asociaţiei, din Bucureşti.
Pentru sesiunea de atestare/reatestare naţională din septembrie s-au înscris 6 firme de consultanţă în management, 2 pentru reatestare şi 3pentru atestarea naţională. În prezent, 80 din cele 93 firme membre au trecut prin procesul de atestare/reatestare naţională organizat de către AMCOR. Situaţia exactă a membrilor este disponibilă on-line la http://www.amcor.ro/menu/Atestare-naional.html.
AMCOR este singura asociaţie profesională a firmelor de consultanţă din România care derulează, de mai bine de 10 ani, o procedură de atestare profesională a entităţilor juridice membre. Procedura de atestare/reatestare este organizată după modelul promovat la nivelul pieţei europene de consultanţă şi are ca obiectiv dezvoltarea profesionalismului pe piaţa din România.
Modelul de atestare (creat după standardele Federaţiei Europene a Asociaţiilor din Consultanţă) este unul riguros, construit pe trei paliere: cel al eticii, cel al logisticii şi cel al know-how-ului deţinut de firma candidată. Această sesiune de atestare/reatestare se adresează exclusiv membrilor AMCOR şi reprezintă un mijloc prin care asociaţia le oferă membrilor săi valoarea adăugată necesară pentru a face o diferenţă în consolidarea pieţei emergente din România.
Procedura de Atestare Naţională a fost dezvoltată pe de o parte pentru a satisface dorinţa clienţilor de diferenţiere a firmelor de consultanţă în management care activează pe piaţa de business din România, iar pe de altă parte, Amcor dorea să fie mai selectivă în ceea ce priveşte calitatea firmelor membre (atestând doar firmele care pot dovedi activitatea şi proiectele efectuate în domeniul cons