Flanco, unul dintre cei mai mari retaileri electro-IT de pe piata locala, investeste circa 350.000 de euro in training anul acesta, a declarat Violeta Luca, directorul general al companiei cu aproximativ 900 de angajati si afaceri de 137 de milioane anul trecut.
Dintre cei 900 de angajati ai Flanco, in jur de 800 lucreaza in reteaua de magazine, iar restul la sediu.
Compania a angajat in jur de 100 de persoane anul trecut, numarul de recrutari din acest an depinzand de cate magazine vor fi deschise. Practic, conducerea Flanco isi doreste sa deschida intre doua si cinci magazine in 2013, iar, in cazul in care vor fi inaugurate cinci unitati, numarul angajatilor va creste cu 100.
“Anul trecut am decis sa nu mai angajam oameni sezonier. In retail, exista un obicei ca in trimestrul al patrulea sa fie recrutati oameni pentru vanzarile de final de an, se investeste in pregatirea lor, iar apoi se renunta la ei in ianuarie. Noi am decis sa-i evaluam, iar cei recrutati in septembrie, octombrie s-au remarcat in primii o suta de angajati”, a mai spus Luca.
Tot anul trecut compania a creat un sistem de evaluare a angajatilor prin care acestia sunt impartiti in patru categorii, denumite “benzi de performanta”. Citeste si:Q&A: va creste piata de training in 2013?Compania americana de training online Cengage Learning deschide o platforma in Romania6 tendinte pe piata de training. Cat investeste o companie pentru un manager?
“Initial, oamenii s-au speriat, s-au gandit ca vor fi dati afara, dar am reusit pana la urma sa-I facem sa inteleaga despre ce este vorba. Vrem sa consolidam cultura performantei, pentru ca, in final, ca sa livrezi pentru client, trebuie sa ai tu intai oameni foarte buni”, a explicat sefa Flanco.
Retailerul va investi anul acesta circa 350.000 de euro in trainingurile angajatilor.
Valoarea medie a vanzarilor p