Sony: Cele mai ieftine smart tv-uri au ajuns la 1.800-1.900 de lei
În 2012 piaţa de televizoare cu ecran plat a fost de 250 de milioane de euro
Televizoarele inteligente câştigă tot mai mult în popularitate, aflându-se, ca întreg segmentul TV, pe o pantă ascendentă, segmentul care a adus cea mai mare creştere pentru întreaga piaţă a bunurilor de folosinţă îndelungată din 2012. Potrivit datelor publicate de GfK România, cele mai populare televizoare au fost cele cu ecran plat, care au generat vânzări de 250 de milioane de euro, în contextul în care piaţa bunurilor de folosinţă îndelungată a înregistrat o creştere timidă de 2%, la un total de 1,4 miliarde de euro. De altfel televizoarele au reprezentat singura categorie de produse din segmentul electronicelor care a marcat o creştere în vânzări anul trecut.
Şi rata de penetrare este una bună, a remarcat Lucian Rădulescu, directorul pe România, Bulgaria şi Republica Moldova în cadrul Sony Europe. "Piaţa televizoarelor inteligente are o dinamică foarte interesantă. Îmi aduc aminte că anul trecut pe vremea asta, rata de penetrare a televizoarelor cu conectare la internet, adică a televizoarelor inteligente, era de 9-10% din totalul de televizoare cu ecran plat vândute în 2011. Anul acesta văd că această pondere a urcat la aproape 20%", a declarat, în cadrul unui seminar, reprezentantul Sony.
Întrebat de preţuri, acesta a spus că preţurile au scăzut, cele mai ieftine televizoare inteligente de la Sony având un preţ între 1.800 şi 1.900 de lei, ceea ce înseamnă că sunt mult mai accesibile.
Sony România a reuşit să vândă noul televizor 4K, primul televizor cu rezoluţie ultra HD, achiziţionat în România, pentru 26.000 de euro.
Smart tv-urile chiar sunt utilizate pentru funcţiile inteligente
Un aspect important este acela că românii nu-şi cumpără Smart TV doar pentru a