Angajaţii Oficiului Poştal nr. 4 din Bucureşti, Poşta Vitan, au fost nevoiţi ca în ultimele două săptămâni să îşi desfăşoare activitatea în frig şi întuneric, după ce furnizarea curentului electric a fost întreruptă pe data de 5 aprilie.
Aşadar, bucureştenii care au încercat în această perioadă să îşi achite facturile la Poşta Vitan au fost nevoiţi să renunţe şi să se mulţumească cu un simplu „Ne pare rău, nu avem curent!”.
Situaţia nu era remediată nici în această dimineaţă, când angajaţii Oficiului Poştal nr. 4 au ridicat din nou din umeri.
Într-un comunicat remis ulterior la solicitarea gândul, Biroul de Relaţii Publice al Poştei Române a precizat că furnizarea curentului electric „a fost întreruptă ca urmare a unei probleme apărute la nivel contractual între proprietarul imobilului şi furnizorul de energie electrică, compania Enel”, fără a oferi însă mai detalii.
Totuşi, reprezentanţii Poştei Române au explicat că unitatea va redeveni funcţională miercuri, 17 aprilie, când furnizarea energiei electrice va fi reluată.
„Compania Naţională Poşta Română cere scuze clienţilor care au suferit neplăceri din cauza întreruperii temporare a fluxului poştal şi asigură cu promptitudine asupra recuperării eventualelor pagube, în cel mai scurt timp posibil”, se mai arăta în comunicat.
Angajaţii Oficiului Poştal nr. 4 din Bucureşti, Poşta Vitan, au fost nevoiţi ca în ultimele două săptămâni să îşi desfăşoare activitatea în frig şi întuneric, după ce furnizarea curentului electric a fost întreruptă pe data de 5 aprilie.
Aşadar, bucureştenii care au încercat în această perioadă să îşi achite facturile la Poşta Vitan au fost nevoiţi să renunţe şi să se mulţumească cu un simplu „Ne pare rău, nu avem curent!”.
Situaţia nu era remediată nici în această dimineaţă, când angajaţii Oficiului Poştal nr. 4 au ridicat din nou din umeri.