Piaţa smartphone-urilor a fost în 2012 de 250 milioane de euro Anul acesta se vor vinde în România circa 450.000 de tablete Românii cheltuie lunar un million de euro pe aplicaţii Aproximativ 77% din utilizatorii de smartphone-uri intră zilnic pe internet Metoda preferată pentru plata conţinutului video online este SMS-ul.
Schimbările sunt norma în societatea de astăzi, iar industria IT este prima care le resimte. Încet, încet, totul se mută pe online, preponderent pe dispozitivele mobile. Noul utilizator de tehnologie „Digital Native“ este o persoană care a crescut înconjurată de console video, internet şi alte gadget-uri, o persoană permanent online, pentru care interntul este o extensie a vieţii. El caută informaţie, este foarte atent în alegerea conţinutului video pe care decide să-l urmărească, iar profilul lui ar trebui să fie punctul de pornire de la care dezvoltatorii să înceapă să îşi gândească viitoarele aplicaţii, sunt de părere invitaţii din prima zi a forumului ZF Mobilio ’13. Evenimentul a fost organizat de ZF în parteneriat cu SIVECO, Bitdefender, TotalSoft, Microsoft, MasterCard şi CertSign.
„Digital Natives este noua generaţie, care a crescut înconjurată de console video şi internet. Ei sunt conectaţi mereu online, motiv pentru care au fost numiţi şi cyborgs. Internetul este o extensie a cunoştinţelor şi a vieţii lor. Ei folosesc mobilul mai mult decât orice altceva. Smartphone-ul a înlocuit orice alt dispozitiv“, a spus Andreea Coca, research consultant cercetare calitativă în cadrul GfK România. Acest lucru explică de ce piaţa de smartphone-uri a avut anul trecut o creştere de 37% faţă de anul 2011, ajungând la o valoare de 250 de milioane de euro, în timp ce piaţa de tablete a crescut de cinci ori şi a avut o valoare de 293 de milioane de lei (66 mil. euro). Anul acesta, estimările spun că