Hipermarketurile din România intră în era online. După ce Metro cash&carry a deschis un magazin online de birotică, papetărie, electronice şi alte produse nealimentare, Carrefour supralicitează şi deschide un magazin online în care sunt disponibile peste 7.000 de produse. Noutatea constă în faptul că reţeaua franceză oferă şi produse alimentare.
Carrefour România a deschis un hipermarket online, aflat momentan în varianta de testare, dar funcţional, de unde clienţii îşi pot face cumpărăturile, cu livrare la domiciliu. Serviciul este disponibil pentru Bucureşti şi zona limitrofă, iar cine comandă aşa va plăti 15 lei pentru o livrare de minimum 150 de lei.
Comenzile pot fi realizate 24 de ore din 24, 7 zile din 7, iar livrările se fac de luni până vineri între orele 14.00 şi 22.00 şi sâmbătă între orele 10.00 şi 15.00.
Pionier în acest domeniu a fost reţeaua cash&carry Metro, care deţine un magazin online de birotică, papetărie, electronice, electrocasnice, IT, curăţenie şi protocol, care se adresează persoanelor juridice.
Urmează ca reţeaua de supermarketuri Cora să lanseze coradrive.ro, însă cu un concept diferit. Clientul face cumpărăturile online şi le ridică apoi din magazin, fiind scutit astfel de alergătura printre rafturi cu căruciorul de cumpărături.
Hipermarketurile din România intră în era online. După ce Metro cash&carry a deschis un magazin online de birotică, papetărie, electronice şi alte produse nealimentare, Carrefour supralicitează şi deschide un magazin online în care sunt disponibile peste 7.000 de produse. Noutatea constă în faptul că reţeaua franceză oferă şi produse alimentare.
Carrefour România a deschis un hipermarket online, aflat momentan în varianta de testare, dar funcţional, de unde clienţii îşi pot face cumpărăturile, cu livrare la domiciliu. Serviciul este disponibil pentru Bucureşti şi zona limitrofă,