Cel mai vandut ziar cu profil sportiv, “Gazeta Sporturilor”, a extins de la o vreme numarul paginilor cu subiecte care sunt publicate exclusiv doar in editia tiparita. Astazi, de pilda, atat spread-ul din paginile 2-3 – cele cu vizibilitatea cea mai mare, dupa pagina de front – cat si intreg fasciculul din mijlocul ziarului (paginile 11-14) sunt dedicate unor articole “exclusiv print”. Aceasta forma de promovare editoriala a ziarului tiparit nu a fost dedicata pana acum unor subiecte de mare impact, ci a servit in general ca spatiu pentru publicarea de reportaje obisnuite. Astazi insa, cele doua subiecte care ocupa nu mai putin de sase pagini in print fac parte din celalalt registru – al temelor de referinta jurnalistica.
Cele doua pagini din deschiderea sectiunii de actualitate sunt dedicate unei investigatii despre firma de paza care trebuia sa asigure securitatea din timpul ultimului derby Rapid-Steaua. Celalalt subiect, intins pe patru pagini la mijlocul ziarului si care care da si deschiderea de pe pagina 1 a ziarului de azi, este realmente un reportaj exclusiv din categoria “jos palaria”: destainuirile celui care i-a fost mai bine de zece ani instructor de schi lui Papa Ioan Paul al II-lea – cel mai iubit inalt prelat de la Vatican din ultimele decenii, care a cucerit inimile credinciosilor prin felul uman-revolutionar in care a condus destinele Bisericii Catolice. Reportajul, realizat de jurnalistul freelancer Ovidiu Vanghele, cuprinde si fotografii senzationale cu Papa Ioan Paul al II-lea schiind pe partiile din Alpii Italiei.
Mesajul “Din respect pentru cei care platesc 2 RON pe ziar” (care insoteste de fiecare data stampila “EXCLUSIV PRINT”, atasata articolelor publicate doar in editia tiparita a GSP) este astazi pe deplin acoperit de continut.
Cel mai vandut ziar cu profil sportiv, “Gazeta Sporturilor”, a extins de la o vreme numarul pa