UPC Romania, una dintre cele mai mari companii de telecomunicatii de pe piata locala, lanseaza o noua oferta de servicii digitale. Noua oferta UPC este disponibila incepand cu data de 12 aprilie si include atat pachete de 3 servicii cat si pachete cu 2 servicii, clientii avand posibilitatea de a opta pentru pachetul cel mai potrivit dorintelor lor, conform companiei.
Compania ofera in pachete Internet Fiber Power 150 Mbps, abonament de telefonie cu sute de minute incluse si grila TV customizabila. Toti clientii noi vor beneficia de o perioada de promotie de 4 luni, in care pachetul contine beneficii suplimentare pentru toate serviciile incluse in acesta (TV, Internet, telefonie).
Pachetele de 2 servicii includ abonamente de televiziune si Internet similare celor din pachetele de 3 servicii si au preturi de 60, respectiv 94 lei. Citeste si:ANCOM va stabili cum pot activa operatorii mobili virtuali, fara retea proprieUPC aduce Bollywood in Romania pentru 8 lei/lunaWizz Air a transportat 11 mil. pasageri in 2011
“Tehnologiile digitale evolueaza rapid si fac parte din ce in ce mai mult din viata de zi cu zi. Ne influenteaza si ne ajuta sa ne dezvoltam in permanenta. De aceea, noua noastra oferta este, de fapt, o invitatie – speram ca noile pachete sa ii inspire pe oameni sa utilizeze la maximum serviciile digitale in cautarea de continut relevant prin care ei pot descoperi lucruri noi, pe care sa le foloseasca ulterior in viata de zi cu zi. Experienta in universul digital devine astfel un bun prilej de invatare si dezvoltare”, considera Severina Pascu, CEO UPC Romania.
Grila TV UPC se extinde si include 4 noi canale – 2 canale documentare in format HD – Travel Channel HD, lansat in premiera pe piata din Romania si Viasat Nature / History HD – precum si doua canale in format standard digital: unul pentru copii – Baby TV – si unul gener