Romaqua Group, producătorul apei Borsec, realizează 38% din producţia totală de apă minerală din România, de trei ori mai mult faţă de principalul competitor Coca-Cola HBC România, producătorul mărcii Dorna, potrivit datelor furnizate de Mihail Ianăş, directorul executiv al Patronatului Apelor Minerale (APEMIN).
La o producţie totală de un miliard de litri de apă minerală anul trecut, calculele ZF arată că producţia de apă a companiei Romaqua s-a ridicat la circa 380 milioane litri, iar cea a Coca-Cola HBC la doar 120 de milioane litri.
Apele minerale rămân unul dintre puţinele segmente din industria alimentară în care companiile locale mai pot ţine în frâu invazia multinaţionalelor. Astfel, între decembrie 2011 şi noiembrie 2012, brandurile locale dominau topurile din punctul de vedere al volumelor vândute, Borsec situându-se pe primul loc, urmat de mărcile private ale marilor reţele de magazine, de Izvorul Alb (Coca-Cola HBC), Bucovina şi Kristall Perle, produsă de o companie mică din Cluj, potrivit datelor companiei Nielsen.
Citiţi articolul integral pe www.zfcorporate.ro
Romaqua Group, producătorul apei Borsec, realizează 38% din producţia totală de apă minerală din România, de trei ori mai mult faţă de principalul competitor Coca-Cola HBC România, producătorul mărcii Dorna, potrivit datelor furnizate de Mihail Ianăş, directorul executiv al Patronatului Apelor Minerale (APEMIN).
La o producţie totală de un miliard de litri de apă minerală anul trecut, calculele ZF arată că producţia de apă a companiei Romaqua s-a ridicat la circa 380 milioane litri, iar cea a Coca-Cola HBC la doar 120 de milioane litri.
Apele minerale rămân unul dintre puţinele segmente din industria alimentară în care companiile locale mai pot ţine în frâu invazia multinaţionalelor. Astfel, între decembrie 2011 şi noiembrie 2012, brandu