Un studiu al Ericsson ConsumerLab arată că Generația Y este de părere că a comunica în scop personal în tipul orelor de lucru este un drept, nu un beneficiu. Tinerii profesioniști au așteptări mari în ceea ce privește conectivitatea la birou și au pretenții diferite legate de instrumentele de comunicare și mediul de lucru în general
Un nou studiu de la Ericsson ConsumerLab – „Tinerii profesioniști de pe piața muncii” – analizează modul în care cea mai nouă generație intrată pe piața muncii, Generația Y sau generația tinerilor născuți după anii ‘80, vede mediul actual de lucru.
Studiul s-a axat, în principal, pe tinerii profesioniști între 22 și 29 de ani, din SUA, care au absolvit o facultate, sunt ambițioși, vizionari și care se văd în viitor în poziții de conducere.
Cine sunt acești tineri, cum arată în viziunea lor compania ideală și care sunt atitudinile, tiparele de comportament și afinitățile față de comunicare și tehnologie?
O descoperire importantă a acestui studiu este că Generația Y integrează o mare parte a vieții personale în viața profesională, dar, în același timp, nu permite amestecarea vieții profesionale cu cea personală. Deși tinerii generației Y își doresc să exceleze în profesie și să fie eficienți la birou, le este practic imposibil să-și lase deoparte viața personală în timpul serviciului. Astfel, își verifică în mod frecvent contul de Facebook, folosesc foarte des mesageria instantă și trimit sau primesc constant mesaje pe dispozitivele mobile personale. Aceste lucruri sunt văzute ca un drept, nu ca un beneficiu.
„Tinerii Generației Y își doresc o relație apropiată cu superiorii lor și așteaptă să primească feedback constant,” a declarat Ann-Charlotte Kornblad, Senior Advisor, Ericsson ConsumerLab. „Le displace ambiguitatea și se așteaptă la corectitudine din partea angajatorilor în toate aspectele lega