Directorul Carpatair acuză Aeroportul din Timişoara de “măsuri discriminatorii”, “distorsionare gravă a concurenţei” şi “prejudicierea companiei”.
În urma articolului publicat de Adevărul despre situaţia tensionată dintre Carpatair şi Aeroportul Timişoara, reprezentanţii companiei de aeronave şi-au exprimat un punct de vedere, prin vocea directorului Nicolae Petrov.
Acesta acuză conducerea aeroportului de “măsuri discriminatorii”, “distorsionare gravă a concurenţei” şi “prejudicierea companiei”.
Carpatair cere despăgubiri de peste 10 milioane de euro, motivând că aceasta este pierderea companiei în urma tarifelor practicate de aeroport.
“Suma de 10.5 milioane reprezintă doar o parte a prejudiciilor despăgubirea cărora compania Carpatair le solicită Aeroportului Timişoara ca urmare a măsurilor discriminatorii practicate de către acesta în perioada 2008 -2012. Suma menţionată se referă doar la o perioadă din anii 2010-2011, când datorită politicilor tarifare ilegale practicate de conducerea aeroportului Timişoara a fost voit favorizat un concurent direct”, a declarat Nicolae Petrov.
Conform directorului Carpatair, compania maghiară Wizz Air beneficiază de ajutoarele de stat acordate ilegal de Aeroportul Timiloara.
“Acesta a condus la distorsionarea gravă a concurenţei pe acest aeroport şi la prejudicierea companiei Carpatair. În plus faţă de acţiunea de recuperare a prejudiciilor cauzate Carpatair a mai depus şi o cerere de chemare în judecată prin care solicităm instanţelor să oblige Aeroportul Timişoara să recupereze neîntarziat de la Wizz Air suma de 4 milioane euro - ajutor de stat ilegal acordat companiei maghiare în perioada de referinţă 2010-2011– ajutor care a fost anulat prin decizia irevocabila a Curţii de Apel Piteşti din 16 noiembrie 2012.
Acţiunea noastră este justifica