Cu Facebook Home reţeaua socială face cel mai mare pas în lumea mobilă de până acum. Care sunt însă rădăcinile cele mai noi inovaţii ale Facebook? Responsabilii de ceea ce s-ar putea dovedi cel mai de succes produs al Facebook sunt doi designeri care au puse bazele Facebook Home într-o noapte de miercuri.
Joey Flynn şi Brandon Walkin au vrut să schimbe ceva la Facebook şi, mai ales, la telefoanele mobile care nu sunt orientate către o comunicare cât mai mare prin mesaje, deşi asta fac utilizatorii destul de mult prin intermediul lor. Astfel, în urmă cu aproape un an avea să se nască ideea de Chat Heads, actualul sistem de notificare din Facebook Messenger, scrie The Verge care publică un articol despre cum a devenit Facebook Home.
„Discutam mereu despre cum aplicaţiile cu soluţii de comunicat prin mesaje introduse direct în ele sunt cele mai bune. Ne-am gândit că fiecare aplicaţie ar fi foarte bună, dacă ar avea o astfel de componentă dedicată comunicării“, a afirmat Flynn. El şi Walkin au vrut să simplifice procesul de trimis mesaje, astfel încât să nu trebuiască să închizi o aplicaţie pentru a trimite un mesaj scurt în alta.
La primele versiuni de Chat Heads au muncit câteva ore, au încercat cu poze de profil pătrate, rotunde sau doar rotunjite şi au ales cercurile pentru că erau pe val în ceea ce priveşte designul. Au aşezat feţele una peste alta, le-au pus pe orizontală, pe verticală, au experimentat şi cu animaţii din Quartz Composer al Apple. Astfel a pornit la drum Chat Heads din Facebook Messenger şi mai apoi Facebook Home.
VIDEO Îndemnul Facebook din reclamele sale: foloseşte Facebook Home şi ignoră pe cineva enervant din preajma ta
„Aceste dispozitive sunt mereu conectate la fel ca tine. Sunt mereu on şi mereu cu tine“, a declarat Peter Deng, director de produs la Facebook. Tot el a spus că angajaţii Facebook discută prin grupu