Agenţia Judeţeană de Ocupare a Forţei de Muncă Gorj va intra de anul acesta într-un amplu proces de modernizare. Lucrările de extindere şi reabilitare a sediului vor costa 2 milioane de lei vechi, iar lucrarea ce va demara anul acesta se va finaliza anul viitor.
Anul acesta, Agenţia Judeţeană pentru Ocuparea Forţei de Muncă Gorj a primit un buget de 43 de milioane. Din aceste sume o mare parte vor merge către indemnizaţiile şomerilor, cursurile de calificare şi recalificare, dar şi către salarii, consumabile şi alte servicii. Totuşi, o parte de 500 de mii lei a fost alocată pentru procedura de extindere şi reabilitare sediu. „Este un proiect pe care ni l-am propus de foarte mult timp, iar acum se poate realiza. În prezent am obţinut un certificat de urbanism şi suntem în faza de obţinere şi a celorlalte avize. Extinderea presupune realizarea unor spaţii deschise de lucru cu publicul, spaţii pentru fiecare departament, dar şi o sală de conferinţe. Este un lucru util pentru că oamenii vor vedea, în detaliu, cum se lucrează şi nu vor mai exista nemulţumiri”, a precizat Romeo Chiriac, directorul AJOFM Gorj.
Lucrările vor începe, cel mai probabil, la sfârşitul lunii mai a anului în curs.
Agenţia Judeţeană de Ocupare a Forţei de Muncă Gorj va intra de anul acesta într-un amplu proces de modernizare. Lucrările de extindere şi reabilitare a sediului vor costa 2 milioane de lei vechi, iar lucrarea ce va demara anul acesta se va finaliza anul viitor.
Anul acesta, Agenţia Judeţeană pentru Ocuparea Forţei de Muncă Gorj a primit un buget de 43 de milioane. Din aceste sume o mare parte vor merge către indemnizaţiile şomerilor, cursurile de calificare şi recalificare, dar şi către salarii, consumabile şi alte servicii. Totuşi, o parte de 500 de mii lei a fost alocată pentru procedura de extindere şi reabilitare sediu. „Este un proiect pe care ni l-am