TIMIȘOARA. Vicepreședintele PNȚCD Timiș, Adrian Orza, spune că mai mulți transportatori din județ i s-au plâns că nu mai pot să își facă meseria din cauza unor reguli noi. Am fost sesizat de diverşi transportatori de marfă, respectiv persoane, care au mașini cu o capacitatea sub 2,5 tone că a apărut o ordonanţă de urgenţă a guvernului , numărul 11 pe 2013, care vine cu nişte modificări faţă de ce era înainte , prin care ei vor fi obligaţi să-şi refacă tot felul de atestate, licenţe, chiar să angajeze coordonatori de transport. Există foarte multe firme de transport marfă, persoane, afaceri de familie mici, dimensionate restrâns. Tot profitul lor se va duce în taxele astea care sunt impuse. Una din nemulţumirile lor este că transportatorii externi de acelaşi calibru sunt scutiţi. E vorba doar de cei care fac acest lucru pe teritoriul României, ei spun că e discriminare. Taxă legată de licenţe schimbate, trebuie să facă cursuri, obligativitatea de a-şi angaja un coordonator de transport – sunt unii care au un singur autobuz. E valabil pentru cei care au mijloace de transport sub 3,5 tone. Oamenii vor să iasă în stradă. Doar cursul de perfecţionare în transport costă undeva între 7 şi 10 milioane de lei, a precizat Adrian Orza, consilier local din partea PNȚCD și vicepreședintele acestei formațiuni politice.
TIMIȘOARA. Vicepreședintele PNȚCD Timiș, Adrian Orza, spune că mai mulți transportatori din județ i s-au plâns că nu mai pot să își facă meseria din cauza unor reguli noi. Am fost sesizat de diverşi transportatori de marfă, respectiv persoane, care au mașini cu o capacitatea sub 2,5 tone că a apărut o ordonanţă de urgenţă a guvernului , numărul 11 pe 2013, care vine cu nişte modificări faţă de ce era înainte , prin care ei vor fi obligaţi să-şi refacă tot felul de atestate, licenţe, chiar să angajeze coordonatori de transport. Există foarte multe firme