Ordonanta de Urgenta (OUG) de modificare a Legii Audiovizualului aplica o strategie de reglementare, ceea ce depaseste limitele Consiliului Roman pentru Publicitate (RAC), acesta fiind doar un organism de autoreglementare, insa RAC "sustine demersurile colegilor organizatiilor din industria de advertising", a declarat Oana Cociasu, presedinte al organizatiei si managing partner al agentiei de comunicare medicala Medic One.
“RAC reprezinta in acelasi timp interesele agentiilor de media, dar si pe cele ale societatilor de televiziune, iar partenerii sai sunt, pe de o parte, CNA, si, pe de alta parte, Ministerul de Finante (Directia Generala Ajutor de Stat, Practici Neloiale si Preturi Reglementate). In acest context, nu putem decat sa sustinem demersurile colegilor si organizatiilor din industria de advertising, insa obiectul nostru de activitate se limiteaza la autoreglementare si eventual coreglementare. O Ordonanta de Urgenta aplica o strategie de reglementare, ceea ce depaseste limitele RAC”, explica Cociasu.
Ea adauga ca dupa publicarea Ordonantei de Urgenta a luat legatura cu reprezentantii International Advertising Association Romania (IAA) si ai Uniunii Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR), "pentru a-i asigura de sustinerea RAC, in masura in care organizatia se poate implica intr-un asemenea demers".
“RAC include si agentii de media, de aceea sustinem toate demersurile organizatiilor colege (UAPR la nivel national si IAA la nivel international) dar repet: obiectul nostru de activitate se rezuma la autoreglementare”, mai spune presedintele RAC.
Consiliului Roman pentru Publicitate este format din 58 de membri: companii, agentii de publicitate, media si asociatii profesionale. Citeste si:OUG 50 a dublat numarul de credite refinantateVolksbank cere despagubiri Guvernului si ANPC din cauza OUG 50BCR renunta la actele aditio