România găzduieşte ediţia 2012 – 2013 a competiţiei Global Management Challenge, cea mai importantă competiţie de strategie şi management din lume, care se va desfăşura în perioada 16 – 18 aprilie. Global Management Challenge reuneşte echipe cu peste 400.000 de participanţi, din 34 de ţări. Competiţia se bazează pe un simulator interactiv de business, menit să permită învăţarea prin experimentare directă, într-un mediu concurenţial, a mecanismelor strategice de conducere a unei afaceri. ‘Compania ENEL este câştigătoarea competiţiei la nivel naţional şi o echipă a acesteia va concura în faza semifinală, programată pentru miercuri, iar dacă va trece de aceasta, va participa la finala de joi a competiţiei’, a declarat, pentru AGERPRES, Doru Dima, directorul naţional al Profiles International.. Prin această competiţie, România demonstrează încă o dată că se află în elita ţărilor în care studenţii şi managerii au pregătire strategică şi managerială. Caracteristica principală a competiţiei se referă la faptul că participanţii sunt puşi să ia decizii strategice şi operaţionale, în toate ariile de management ale unei companii virtuale, administrate prin intermediul simulatorului de business, arată organizatorii. ‘Aşteptăm ca la competiţie să adere în viitor Qatar, Mozambic şi suntem în discuţii cu Argentina’, a precizat Pedro Alves Costa, preşedintele Simuladores e Modelos de Gestao, grupul care dezvoltă proiectul.
România găzduieşte ediţia 2012 – 2013 a competiţiei Global Management Challenge, cea mai importantă competiţie de strategie şi management din lume, care se va desfăşura în perioada 16 – 18 aprilie. Global Management Challenge reuneşte echipe cu peste 400.000 de participanţi, din 34 de ţări. Competiţia se bazează pe un simulator interactiv de business, menit să permită învăţarea prin experimentare directă, într-un mediu concurenţial, a mecanismelo