Emisiunea MasterChef se menține pe poziția a doua marți seară, după Kanal D, post cu care se intersectează în mare parte pe intervalul serialului MasterChef.
Față de săptămâna trecută, la nivel național diferența între MasterChef s-a mai micșorat, dar rămâne la peste jumătate de milion de români pe minut. Și la orașe, show-ul de pe Pro TV a fost în urma Kanal D.
MasterChef are însă în continuare primul loc la publicul comercial, între 18 și 49 de ani, dar Kanal D s-a apropiat de Pro TV, în comparație cu săptămânile trecute.
Paginademedia.ro vă prezintă audiențele de aseară, pe intervalul emisiunii MasterChef:
LA NIVEL NAȚIONAL. MasterChef a fost văzut, în medie pe minut, de 1,81 milioane de români, o audiență comparabilă cu cea de săptămâna trecută. Pe intervalul emisiunii culinare, Kanal D avea aproape 2,4 milioane de persoane, un plus de 577.000 de telespectatori. Săptămâna trecută, Kanal D avea un avans de aproximativ 700.000 de telespectatori.
LA NIVEL URBAN. La orașe, Kanal D a avut în fața MasterChef un avans de 450.000 de telespectatori pe minut: erau peste un milion de orășeni pe emisiunea de pe Pro TV și aproape 1,5 milioane la Kanal D.
SEGMENTUL COMERCIAL. Pro TV deține prima poziție pe targetul commercial, dar Kanal D s-a apropiat de MasterChef pe acest egment. Aseară, MasterChef era urmărit de 689.000 de telespectatori între 18 și 49 de ani (12,5 rating), în timp ce Kanal D avea cu 50.000 mai puțini, respective 639.000 de persoane (11,6 rating pe targetul commercial).
Audiența posturilor TV marți, 16 aprilie, pe intervalul MasterChef:
Audiența săptămânii trecute, aici.
Emisiunea MasterChef se menține pe poziția a doua marți seară, după Kanal D, post cu care se intersectează în mare parte pe intervalul serialului MasterChef.
Față de săptămâna trecută, la nivel național diferența între Maste