"Cum i-a sabotat Fenechiu pe managerii privaţi ai CFR", titrează Adevărul în ediţia de miercuri: "Intrarea prea abruptă a managerilor privaţi în 'viesparul' afacerilor de partid de la CFR i-a deranjat extrem de rău pe oficialii Ministerului Transporturilor, care au determinat demisia în bloc a conducerii executive.
Pentru a curăţa bugetul statului român de diverşii dăunători care-i dau tot felul de găuri, Fondul Monetar Internaţional a recomandat Guvernului de la Bucureşti să numească manageri privaţi, independenţi politic, la companiile publice din industrie, transporturi şi energie. Reţeta pare simplă, la prima vedere (privatul independent opreşte hemoragia financiară şi nu cheltuieşte resursele decât exclusiv pentru redresarea şi dezvoltarea întreprinderii), dar s-a dovedit a fi extrem de complicată în mediul economico-politic de la noi".
Citeşte şi Ce se ascunde în spatele eşecului managementului privat de la CFR
Din Cotidianul aflăm că "Sindromul Boston ia amploare în America. Terminalul unui aeroport din New York, evacuat!": "Terminalul central al unui aeroport din New York a fost evacuat, iar un avion a fost reţinut la sol, în Boston. Poliţia aeroportului a găsit un pachet suspect. Unele zone ale aeroportului LaGuardia din New York au fost evacuate, marţi, din cauza unui pachet suspect, informează postul CBS News. Potrivit surselor citate de CBS, au fost evacuate etajele superioare ale terminalului central".
Citeşte şi Directorul CFR S.A a demisionat
"Ovidiu Miculescu, şeful SRR, un incompatibil cu state vechi", potrivit Curentul: "Ştirea despre Ovidiu Miculescu este banală, pe undeva. Omul este penal. Restul poveştii despre Miculescu are însă nuanţe legendare. Pentru a începe cu ştirea, datele sunt următoarele: actualul director general al Radioului naţional, şef din vara lui 2012, iniţial numit în data de 29 iunie 2010 în funcţi