Dragos Anastasiu, presedintele grupului Eurolines RomaniaVanzarile de pachete turistice distribuite prin retelele TUI TravelCenter si Eurolines au inregistrat in primul trimestru al anului o crestere de 113% comparativ cu perioada similara a anului trecut.
Majorari s-au inregistrat si la celelalte linii de business. Astfel, vanzarile de bilete de avion prin intermediul TUI TravelCenter si Eurolines au crescut cu 32%, iar cele aferente transportului international cu autocarul sub brandul Eurolines au avut un avans de 8,5 % in T1 2013 comparativ cu T1 2012.
Touring Europabus Romania, compania care detine retelele de agentii de turism Eurolines si TUI TravelCenter, a inregistrat in primul trimestru al anului 2013 o crestere de 45% a cifrei de afaceri fata de T1 2012, ajungand astfel la peste 52 milioane lei.
Grupul Eurolines estimeaza pentru acest an o cifra de afaceri in crestere cu 33 % fata de rezultalele anului 2012. 70% din cifra de afaceri a grupului o reprezinta aportul Touring Europabus Romania, companie care detine brandurile TUI TravelCenter si Eurolines.
Grupul Eurolines, din care fac parte 16 companii din Romania, Germania si Rep. Moldova, a incheiat anul 2012 cu o cifra de afaceri de aproximativ 243 milioane de lei, fata de 183,2 milioane de lei in 2011 si o crestere a activitatii de turism de 121% fata de anul 2011.
In acest moment, sub brandul TUI TravelCenter activeaza un numar de 48 de agentii. Reteaua Eurolines este formata dintr-un numar de 21 de agentii proprii si 4 in franciza. Grupul si-a propus ca, in decurs de trei ani, sa ajunga la un numar de 100 de agentii TUI TravelCenter in toata tara.
Citeste si
Parteneriatul TUI-Eurolines in cifre. Ce asteapta Anastasiu de la noul business
Probleme in turism: Romania nu mai apare in cataloagele tiparite de TUI
Dragos Anas