In legatura cu articolul “Un nou incident la Blue Air! Salariaţii au un comportament deranjant faţă de clienţi” publicat pe www.ziarulring.ro in ziua de 12-04-2013, compania de transport aerian Blue Air doreste sa precizeze urmatoarele:
Compania Blue Air este in acest moment intr-un proces de vanzare care nu afecteaza in niciun fel pasagerii companiei sau angajatii sai. Toate zborurile companiei se desfasoara normal, conform orarului de zbor existent. Faptul ca o companie isi schimba actionariatul astfel incat, pe termen mediu si lung, sa-si poata consolida pozitia atat pe piata din Romania, cat si pe pietele europene, urmarind in acelasi timp sa-si imbunatateasca serviciile si ofertele pentru pasageri, nu inseamna ca isi va inceta activitatea, asa cum ati vrut sa se inteleaga din articolul publicat in data de 12.04.2013. Ceea ce ati punctat dumneavoastra nu are o baza reala si afecteaza in mod grav imaginea companiei Blue Air in randul cititorilor dumneavoastra. Faptul ca induceti o lipsa de incredere in randul pasagerilor, este de asemenea o actiune pe care ar trebui sa vi-o asumati cu dovezi, nu cu pareri ale unor persoane care nu stiu despre ce este vorba.
Referitor la subiectul detaliat in articol, am verificat in randul angajatilor firmei de handling, care presteaza pentru compania Blue Air serviciile de imbarcare, ceea ce s-a intamplat la imbarcarea zborului 0B113 OTP-VLC. Ni s-a confirmat faptul ca pasagera Adriana Vasile avea doua bagaje de mana: o geanta de voiaj si o poseta. Acest detaliu important nu a fost mentionat in articolul in care dna Adriana Vasile v-a spus, printre lacrimi, ce s-a intamplat. Dat fiind faptul ca, incepand cu 28 octombrie 2012, compania Blue Air a modificat Conditiile de Calatorie pentru bagajul de mana care este GRATUIT, si a marit greutatea acestuia de la 7 la 10 kg, fiecare pasager poate avea