Privelisti spectaculoase, suprafete generoase si amplasari excelente. Cum inclina balanta intre pret si calitate pentru clientii de proprietati de lux in Romania, respectiv in SUA. Care este profilul clientului si la ce se uita la o locuinta.
Potrivit studiului Rolul emotional al detinerii unei locuinte, realizat de Luxury Portfolio International, divizie a Leading Real Estate Companies of the World , pentru 40-45% din americani sunt importante emotia si experienta pe care cumpararea unei locuinte o creeaza, pentru ei detaliile fac diferenta, iar pretul trebuie sa reflecte valoarea unei case, prin urmarea calitatea si nu cel mai mic tarif primeaza in selectarea unei proprietati.
Legat de concluziile acestui studiu care prezinta abordarea americanilor instariti fata de achizitia de proprietati, oficialii Crosspoint, companie afiliata Leading RE spun ca ”dupa sase ani de recesiune, consumatorii instariti au invatat cum este mai bine sa isi gestioneze resursele financiare de care dispun atunci cand vine vorba de investitii si de managementul lichiditatilor. In contextul in care recesiunea si-a lasat amprenta asupra acestei categorii de persoane, familiile cu un venit peste medie considera acum ca sunt mai fericite si au un mai mare succes decat aveau inainte de criza”.
"Acest lucru se intampla deoarece prioritatile lor s-au schimbat. Aceste familii pun un mai mare accent pe timpul petrecut impreuna cu familia, iar astfel le sunt influentate deciziile de cumparare a unei locuinte”, comenteaza concluziile studiului Alexandru Boff, Real Estate account manager in departamentul rezidential al casei de consultanta imobiliara si financiara Crosspoint.
Boff a realizat la rugamintea Wall-Street.ro si un scurt profil al clientului roman si a dorintelor si asteptarilor acestuia de la o proprietate de lux, prezentand cateva tendinte, care chiar daca nu