Sameday Courier, companie romaneasca de curierat specializata pe livrarile in aceeasi zi atat in tara, cat si in strainatate, a inregistrat o cifra de afaceri de 1,2 milioane de lei in primul trimestru al anului 2013, cu 20% mai mult comparativ cu perioada similara a anului trecut.
Aproximativ 55% din totalul cifrei de afaceri pentru primul trimestru al acestui an provine din serviciile de livrare in aceeasi zi, conform companiei.
Piata serviciilor de curierat manifesta o crestere la inceputul acestui an, determinata in mod special de solicitarile din zona de e-commerce. De asemenea, procesul de rebranding, diversificarea gamei de servicii si retehnologizarea cu echipamente de ultima generatie au fost factori care au contribuit la cresterea cifrei de afaceri cu 20% pentru Sameday Courier.
”Piata de curierat s-a schimbat in mod semnificativ in ultimii ani. Atat modalitatile moderne de comunicare, cat si criza economica au marcat fundamental asteptarile clientilor legate de serviciile de curierat. Comertul electronic a luat un puternic avant, iar presiunea timpului a determinat cresterea solicitarilor de livrare rapida, in aceeasi zi. In plus, disparitia monopolului Postei Romane a contribuit la o liberalizare a intregii piete de servicii postale, pentru care estimam o crestere de pana la 10% in acest an”, a comentat Lucian Baltaru, general performance manager la Sameday Courier.
Sectoarele din care au provenit cele mai multe solicitari de livrare in primul trimestru al anului 2013 sunt: e-commerce, industria financiar-bancara, zona de medical si pharma si agentiile de publicitate.
Sameday Courier estimeaza o cifra totala de afaceri de 6,5 milioane de lei pentru anul 2013, in crestere cu 30% fata de cifra de afaceri inregistrata la finalul anului trecut.
Pe piata locala de curierat mai activeaza co