Hai să fim serioşi: după ce-l laşi fără autostrăzi şi alte măreţe proiecte, că i le dai mucosului de Şova, după ce-i admiţi lui Băsescu să-l facă în toate felurile, după ce că-l face toată lumea de ocară că a cumpărat nişte transformatoare ruginite de la un bulibaşă analfabet, le-a vopsit, le-a vândut de bune către Electrica şi s-o fi făcut şi el c-un ciubuc, să aibă cu ce să-şi înceapă o afacere profitabilă, acum vine un cipriot şi îi mai pune şi el beţe-n roate? Bietul domn Fenechiu...
Nici trei luni nu trecuseră de când cipriotul Sophocleous fusese anunţat drept întâiul manager privat al CFR SA, ca s-o bifăm şi pe asta în tabelaşul lăsat de FMI. Nu cu mult înainte, directorul pus la Tarom nu a stat decât câteva zeci de ore în funcţie, demisionând fulgerător fără explicaţii. Cipriotul - stomac ceva mai tare - a rezistat mai mult, dar până la urmă românaşul nostru de la Iaşi s-a impus la puncte. Planul de administrare propus de conducerea privată a CFR a fost respins fără să-l citească cineva, iar Sophocleous nu a mai stat să-l demită ei, ci s-a pus singur pe liber. Lucian Isar, demisionar şi el din funcţia de preşedinte al Consiliului de Administraţie, a început să acuze presiunile politice, viespăraia şi interesele complicate cărora conducerea companiei ar trebui să le facă faţă, dacă e să redreseze corabia. Când Sophocleous s-a sburlit la datornici, adică la CFR Călători, CFR Marfă, operatori privaţi, toţi la grămadă, şi le-a zis că-i opreşte în câmp dacă nu-şi plătesc măcar parţial datoriile, toată lumea i-a sărit în cap, inclusiv de la minister. Când - cipriot cu nas subţire - a blocat nişte proceduri de achiziţii de servicii de consultanţă, fiindcă mirosise cui urmau să i se servească, pesemne a fost pus în gardă să se calmeze. Noul director pus marţi, pe care îl recomandă faptul că a fost purtat ca sfintele moaşte prin toate CFR-urile falimentare p