Sediul Agenției Județene pentru Ocuparea Forței de Muncă (AJOFM) Gorj va fi extins și reabilitat anul acesta, termenul de finalizare a lucrărilor fiind anul viitor. Investiția, care presupune extinderea sediului agenției și reabilitarea actualei clădiri, va avea valoarea de 2,3 milioane lei. Pentru început a fost alocată suma de 500.000 lei, conducerea AJOFM Gorj urmând să demareze demersurile legale de obținere a avizelor necesare pentru începerea lucrărilor. „Prin bugetul anului 2013 s-a alocat la articolul de cheltuieli, la capitolul construcții, suma de 500.000 lei, sumă ce dă posibilitatea agenției de lansare a procedurii de achiziție lucrări pentru proiectul Extindere și reabilitarea sediu AJOFM Gorj. Finalizarea lucrărilor se va realiza în 2014, conform fișei obiectivului de investiție. AJOFM Gorj a obținut un nou certificat de urbanism și până la finalul lunii aprilie urmează să obțină și restul avizelor necesare obținerii autorizației de construire pentru ca, în cel mai scurt timp, să poată lansa procedura de achiziție a acestor lucrări”, a spus Romeo Chiriac, șeful AJOFM Gorj. În perioada în care vor începe lucrările la sediul AJOFM Gorj, activitatea angajaților nu va fi disturbată.
Sediul Agenției Județene pentru Ocuparea Forței de Muncă (AJOFM) Gorj va fi extins și reabilitat anul acesta, termenul de finalizare a lucrărilor fiind anul viitor. Investiția, care presupune extinderea sediului agenției și reabilitarea actualei clădiri, va avea valoarea de 2,3 milioane lei. Pentru început a fost alocată suma de 500.000 lei, conducerea AJOFM Gorj urmând să demareze demersurile legale de obținere a avizelor necesare pentru începerea lucrărilor. „Prin bugetul anului 2013 s-a alocat la articolul de cheltuieli, la capitolul construcții, suma de 500.000 lei, sumă ce dă posibilitatea agenției de lansare a procedurii de achiziție lucrări pen