DN 7, Deva-Arad-Nădlac, este plin de gropi. În urmă cu doi ani lucrările de reabilitare au fost făcute pe ploaie şi, după o perioadă relativ scurtă, gropile au reapărut. Pentru a evita accidentele de circulaţie, Compania Naţională a Drumurilor Naţionale şi Autostrăzilor a limitat viteza de circulaţie pe un drum european la 30 de kilometri la oră. Gropile de pe DN 7 au încins şi clasa politică din Arad. Politicienii se acuză unii pe alţii, în timp ce şoferii merg cu viteza melcului.
USL acuză regii asfaltului de soarta DN 7
În unele locuri, gropile au ajuns adevărate tranşee, iar DN 7 arată ca după război. În urmă cu doi ani de zile a fost reabilitat, dar regii asfaltului au făcut un lucru de mântuială. DN 7 este o rută de interes strategic pentru România şi este foarte important în acelaşi timp pentru judeţul Arad, însă acest lucru nu reiese din starea sa fizică.
USL Arad acuză guvernările PDL. Deşi a fost reabilitat cu eforturi financiare importante în perioada 2007-2009 (când la guvernare s-au aflat PNL, în intervalul 2007 – 2008, apoi PSD, în 2009), apoi reparat de mai multe ori, DN 7 arată ca după război. „Din cauza acestor gropi, traficul este îngreunat, se pune în pericol siguranţa celor care îl tranzitează, se distrug maşinile. Gropile de pe DN 7 sunt expresia incompetenţei celor de la PDL, care au realizat investiţii costisitoare care se dovedesc foarte repede inutile. Este inadmisibil ca o investiţie de anvergura celei de pe DN 7 să se dovedească utilă doar doi sau trei ani. Din păcate, românii sunt nevoiţi şi acum să suporte consecinţele pentru incompetenţa şi corupţia din timpul guvernării PDL. Aceste lucrări sunt «opera» cunoscuţilor «regi ai asfaltului» protejaţi de PDL. În loc să putem utiliza resursele bugetare şi aşa puţine pentru noi investiţii, suntem nevoiţi acum să alocăm bani din nou pentru DN 7, pentru că drumul va trebui rea